tisdag 14 februari 2012

Tygbeställning


Så, nu har jag beställt nytt tyg på internet. Ska bli så spännande!!http://www.blogger.com/img/blank.gif
Jag har aldrig tidigare gjort det så jag vet inte vad jag ska vänta mig riktigt. Jag vet ju inte om det är tjockt, tunnt mm. Det känns lite knasigt att beställa tyg genom internet ärligt talat..känns trevligare att köpa i butik. Där man kan klämma o känna. E de tjockt/ tunnt, strävt, mjukt, hur stort är mönstret. Stämmer färgerna?? JUst speciellt färgerna bestäms ju faktiskt utifrån hur jag ställer in min skärm.
Men, nu e de gjort allafall, tyg beställt.
Denna gången hos , hennes egendesignade. Hoppades även på att få tag i mörkblått och rött. Men de var slutsålda, så det fick bli det vita enbart. Ska bli spännande och jag får se vad jag lyckas att hitta på av det.
Spånar på 2 saker till mina egna barn och en liten present :P
Så¨..mer än så här säger jag inte än... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar