tisdag 14 februari 2012

Tårtdags



Emilia fyller hela 1år på söndag!!!!
De e ju magiskt tycker jag verkligen! Vilken stor tjej alltså!
Så klart måste jag börja att planera inför lite tårtmakeri. Därför åkte jag igår tillsammans med Maria till Kakburken igår och shoppade.
Tyvärr var jag så oförberedd för vad som väntade mig innanför dörrarna. Jag är ju alldeles ny på detta med att baka tårtor och alldeles för lite påläst. Därför var det väldigt svårt att veta vad man ska ha? Hur används många av sakerna? Vad är detta för saker? mm.
Men framför allt.. varför e jag inte rik? HAHA.. den frågan ställer jag mig allt oftare på sistone ju fler pyssel jag hittar på HAHHA.. Det är dyrt att ha hobbyn ;)

Men, hem följde allafall sugarpaste i 2 färger, lite pastafärg i gelé i nyansen gul samt bokstavsuttryck. Blå och röd färg får jag låna av underbara Maria i pulverform. TACK sötnos!!

Så.. bara att vänta och se vad som skapas till på söndag. Är inte helt klar i mina tankar på vad jag ska skapa. Men eftersom I drömmarnas trädgård är Emilias absolut favvoprogram så blir det nästan med säkerhet något i det temat. (telletubbies oxå)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar