söndag 12 februari 2012

Fam.Sjölund.


Något som jag älskar MASSOR är ju att fotoredigera och så klart fotografera. Är dock ingen klippa på det senare momentet. KÄnner mig mera hemma på det första.
Men, vilket som fick jag äran att försöka föreviga Jeanetts vackra gravidmage och familjelyckan. Oj, det tog sina timmar att försöka få ihop 2 vuxna och en hungrig flicka. Men det var så skoj!!
Jeanette tycket nog oftast att mina ideer om placering var udda men såhär i efterhand hoppas jag att hon tycker om resultatet.
2st av bilderna är klara så länge. Jag har inte riktigt haft inspiration..men har allafall påbörjat :)



Det var nog en av de roligaste saker jag gjort. Att få åka hem till någon. Pynta hela vardagsrummet med vita överkast och lampor. Be dem byta kläder till det som jag tyckte skulle passa sig finast och ge renast/enklast uttryck till mina bilder. SÅ häftigt.

Har faktiskt fått förfråga om jag kan komma dit och fota familjen nu när lillebror hittat ut. Det ska bli skoj..måste bara vänta tills de alla är friska :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar