torsdag 23 februari 2012

Idétorka?!

Sådär, har inte hunnit med att uppdatera härinne. Det har varit sjuka barn i huset och fortsätter även nu..men istället med en sjuk sambo :-/

Men skam den som ger sig..lite skoj måste man ha. Så, för att inte tappa lusten så hämtade jag paket i veckan med det nya tyget jag beställt.
Det var inte helt som jag hoppats på men vad göra. Jag är ju som sagt novis i ämnet sy och tyger så jag var inte helt förberädd att tyget skulle vara den kvalité som de var. Men de e bara att göra det bästa av situationen. Så var det som jag viste andra sortering, i detta fall så är det vita i tyget något blått. Det blev fel i trycket men jag tycker inte det gör så mycket så länge man inte matchar med vitt till, då syns det.

Men...vad ska jag sy då?? JAG HAR TOTAL IDÈTORKA !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar