lördag 25 februari 2012

KAM knappar.


Jag har funderat lite på vad jag vill sy och det mesta jag kommer på behöver knappar, tryckknappar.
Med tanke på att vanliga knappar som man har i bodys o liknande kostar SKJORTAN blir det att man funderar några gånger extra innan man bestämmer sig för att faktiskt börja sy.
En pyamas tex. skulle ruinera en känns det som. Det paket jag köpte för att göra sixtens body kostade 10st för ca. 80:- . Jag skulle väl behöva en 2 paket för att göra en pyamas. Så jag började att leta på nätet.

Hittade hemsidor som säljer de billigare än så. Men så stötte jag på KAMknappar. KAMknappar är plastknappar som många använder i tex. tygblöjjor. Men kikar man på många barnkläder finner man dem även där. Här hemma har vi några bodysar och galonkläder till barnen som har dem.

Vilket som, jag stötte på AssuntaStore på nätet från kina där man kan beställa och beställde hem lite olika färger. Det är oxå en av de roliga, de finns i MASSOR av fina färger.
Den här gången blir det lite basfärger som jag plockade ihop, samt en tång att trycka dit dem med.
Det finns superbra pressar, men de kostar därefter. Men det är absolut inte värt att köpa för mig. Så mycket syr jag inte än, får väl se vad som händer i framtiden.;)

Väntar med spänning på att de ska levereras om 1-3 veckor. Hoppas på det kortare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar