onsdag 7 mars 2012

Sew Along



Hittade hennes Sew Along för typ 2 veckor sedan, men då en gammal som de hade sytt en klänning i. Tyckte det lät så skoj att många sydde samma sak.. alla olika resultat som blev av samma mönster fascinerade mig :)
Så jag tänkte att nästa gång måste jag vara med.. sagt och gjort. Jag anmälde mig!
Denna gången ska det sys en Weekender väska från Amy Butler.

Igår på sena kvällen kändes det som ett mycket bra beslut, idag på morgonen...hmm.. en aning galet beslut :/
Men det är bara för jag jag precis börjat att sy..så att ta på mig att sy en stor väska känns helt vansinnigt just i sekunden. Men..jag tror att det ska bli superskoj!
Så..inte ska jag backa ur..är det inte så att de bästa besluten tas på sena kvällen när John Blund håller på att kika in? ;)

Nu ska jag försöka mig på att se vad för material jag kommer att behöva och börja beställa hem. Framförallt mönstret måste jag ju hitta :P

1 kommentar:

  1. Så himla roligt att du är med! Det kommer att gå galant :) Vi är många som är med och alla hjälper varandra. Återigen, välkommen!

    SvaraRadera