söndag 25 mars 2012

Brio Go Sittdyna KLARTSYDD!



Sådär, nu är den äntligen klar!
Jag e faktiskt för att inte skryta riktigt nöjd..ja..så klart den ska inte synas i kanterna..de där kantbanden e inte snygga.. men snyggt tyg, härligt med vändbar dyna så man kan vända efter humör och väder ;)
Passformen är jag dundernöjd med..troligtvis för att det tog så många vändor..ja några fler än jag skrev här ;)
Klippte till den 1 gång till efter att den var ihopsydd och klippte mindre..men nu så.. nu sitter den som gjuten :)

Men kantbanden.. hjääälp mig någon, hur syr man dit kantband rätt?? Så de blir snygg söm på båda sidorna??
Någon med tips, snälla emaila eller lämna en kommentar, då blir jag riktigt glad!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Oj vad fint det blev!
    Jag har en Brio Go och har letat efter fina sittdynor, men har ej lyckats.
    Det är inte så att man kan beställa av dig?
    Om man kan det, vad kostar de?

    Mvh
    -Maria Gustafsson (muttimelon@gmail.com)

    SvaraRadera
  2. Jag har samma fråga som ovan, syr du på beställning?
    Maila mig gärna: velia_40@hotmail.com
    Mvh Malin

    SvaraRadera
  3. Det undrar jag också? Men hål för selen, ska det inte vara det :)
    MVH Daniela snoflingan86@hotmail.com

    SvaraRadera