lördag 14 april 2012

käftsmäll

Just nu kände jag mig sådär liiiten igen. Som vareviga gång jag ska köpa BH..en rak höger.
Blev tipsad om en tjej som lägger ned sin tygbutik och säljer ut för halva priset tyger och saker för underklädessömnad. Men hon kunde inte hjälpa mig då min kupstrl. var hon inte säker på hur jag skulle bära mig åt.
Förstår henne...men blev så hoppfull att jag flög högt upp i skyn för att verkligen falla platt till marken igen.
Ska bara plocka upp bitarna och försöka mig på att hitta en lösning i denna nya djungel. Vet med mig att jag inte ger upp så lätt, men kände mig krossad en liten sekund.
Har allafall bestämt mig för mönstret. Detta blir det om någon annan med liknande problem som jag vill ha tips: #4800


Tack Malin och Annika för ert stöd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar