fredag 13 april 2012

Sew Along med Mulliga M

Jippi, nu blir det dags för en ny Sew Along!
Först kände jag att detta var ABSOLUT INGET för mig. Denna sew alongen skulle jag stå över men se så fel man kan ha. Jag ska definitivt vara med och jag är taggad!

Denna gången är det Mulliga M som håller i styrspakarna och lär oss att sy BH. SPÄNNANDE !!

Jag vet..jag har en helt vansinnigt BH storlek och det finns inga snygga eller toppenbekväma BHar att köpa i handeln till mig. De få som funkar OK kostar dessutom en halv miljon. Så därför tänkte jag att jag kanske kan lära mig sy egna som passar bättre än de i butiken, eller så går det åt skogen. Men då är det inte värre än att jag inte skulle ha sytt någon alls :P

Så, Malin, "my guru" visa oss vägen mot underklädessömnaden!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar