måndag 16 april 2012

Sådär, nu är det beställt och klart

 

 

Nu har jag ringt Lisa på LG Sömnad och beställt tyger och andra grejer så som spännen, band, resårer mm till 2 st. Bh:ar.  Hon var otroligt trevlig och hjälpsam. Så trevligt !
Lite synd dock att det inte finns någonstans att titta på tygerna hon har att sälja. Skulle ha varit roligt att veta vad som ska kika in i brevlådan. Men å andra sidan är detta mycket bättre att en person som håller på med detta och kan det plockar ihop det som funkar. Jag skulle alla fall inte veta om tyget är tillräckligt stabilt, eller för fast eller om det töjer sig åt enbart 1 håll o annat som kan vara..
Detta är det bästa sättet. Så, nu väntar jag med SPÄNNING på vad som kommer att trilla ned i brevlådan i veckan :P

Beställde även mönstret och 2 extrabågar på MakeBra.com
Mönstret kan ni se på bilden, även bågarna jag köpte. Dessa tror jag iför sig inte är optimala för just mig, men jag valde att alla fall köpa 2 par att ha hemma, ifall att liksom.
Ska beställa andra bågar från USA ikväll HÄR. De bågarna som jag beställer där tror jag kommer att passa mig mycket bättre, för dem har jag mätt fram exakt efter min egna byst.
Men ska vänta en liten stund med beställningen tänkte jag så att fler av Sew Along tjejjerna ska kunna sambeställa med mig. Jag ska ju alla fall ha och betala porto, så då kan de få grejerna för vad det kostar.
Om någon annan som läser detta innan beställningen skett vill hänga på så säg till. Jag står för USA-Sverige frakten
J

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar