tisdag 31 juli 2012

Babynest á La Aneta

Det har inte blitt så hemskt mycket pyssel denna sommar då det finns så mycket annat att göra när solen står högt på himlen. Men, när det kommer små bebisar till världen så är det ju skojigt att hitta på presenter.
Nu har lilla Louise kommit till världen så därför sydde jag ett babynest till henne.
Roligt var det att när jag lämnade över det då sa Sandra och Matte att de kvällen innan pratat om att åka och köpa ett. KUL alltid roligt när man vet att presenter kommer till användning.
Hur man än vrider på det är det ju ändå en del pengar och tid som man lägger ned på sina alster.

Jag ville hitta på ett lite tuffare babynest då både S & M är rockiga av sig. Men då det ju är en liten bebis var jag inte helt sugen på dödskallar. Så, detta blev resultatet.
Ett ceris storprickigt med härlig svart kontrast och så klart en liten egen tutch med den fina rosetten som jag e lite mallig för. Måste erkänna att jag blev nöjd med detta alster och roligt som få när man får förfrågningar om att sy flera. Så nu blir det nog många fler babynest :)

2 kommentarer:

  1. Supersnyggt!
    Tänk om man kunde sy sig ett sånt

    /Maria

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefint nest!
    Tänkte bara höra om du syr och säljer på beställning?
    Med vänlig hälsning, Jessica
    Persikan999@hotmail.com

    SvaraRadera