söndag 26 februari 2012

En liten nit ...

Ja inte en dådan där nit man har i kläder..utan en som i nitlott. :/
Det är vad jag gått på. Jag läste mig inte helt ordentligt in i ämnet knappar. Rättare sagt tryckknappar.. så det ser ut som de där KAMknapparna som jag beställt INTE kommer att kunna användas till tex. bodys. :(
Det är alldeles för tjocka...den blogg jag läste måste har missförstått och jag blev så glad och trodde att det var den typen av knappar som jag har hemma på kläderna. Men de måste heta något annat.
Så, nu väntar jag hem en hel BUNT med knappar som inte kommer att kunna få det användsingsområde som jag tänkt. Men aja.. jag ska nog kunna hitta på saker att använda dem på...bara inte som det var tänkt från början.

Nu har allafall idétorkan börjat ge vika och istället spinner huvudknoppen som tusan. Många många idéer börjar att ta form i mitt huvud. Men som alltid...jag syr efter eget huvud och inte ett mönster..så..lite mera fundera behöver jag på mig innan jag sätter igång helt.
Men har allafall börjat skissa lite på mera syskonmatchning i fiskartyget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar