tisdag 12 juni 2012

Olivers doppresent

 Så, efter många nätters pyssel så blev det klart.
Det blev ingen leksak eftersom den inte var helt genomtänkt. Jag skulle så klart börjat långt tidigare och köpt mönstret i tid. Men, istället blev det ett fint lapptäcke och en matchande namntavla.
Måste erkänna att jag tycker att båda blev väldigt fina ihop.

Ideérna har jag sett på lite olika hemsidor, så stoltheten för det kan jag inte ta åt mig. Men, jag e mallig att jag fått ihop det och att jag matchade ihop det.

Väldigt rolig sömnad och tavelpyssel var det. Så perfektionist som jag är så tog det en del tid att få ihop rutorna perfekt till varandra. Tycker inte om när det går omlott. Det tycker jag att jag lyckades ganska gott med, att få ihop rutorna exakt lika stora. Likaså blandn ingen på rutorna att ligga fint ihop.
Sen blev det några andra missar som jag inte behöver nämna här ;-)

Tavlan var jag nog väldigt trött när jag gjorde HAHA...för jag råkade skriva Mars istället för December HAHAHA...
Men nu är även det åtgärdas och ska lämnas över.

3 kommentarer:

  1. Vilken fint lapptäcke! Jag är ingen stor fantast av lapptäcken men denna var superfin!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera